Pinterest

Pinterest

2012. jún. 5.

Annyi gyönyörűséget találtam...

Merthogy az egyik blogon, amit szinte minden nap látogatok (ajánlom jó szívvel, mert nagyon sok lelki finomságot lehet ott találni! :) Ez a blog a Napsugaras Parókia :) ), szóval ott szoktam találkozni a Pinterest-el. És nem olyan régen elkezdtem ott böngészgetni én is. De jaj, ó jaj, mennyi szépség van ott... egy kis válogatást mutatok a - szerintem - legszebbekből.






Milyen fotogén tud lenni néhány muffin papír... :)





Fincsi lilaság... :)

Egy kis karácsonyi hangulat... (Juteszembe! Tegnap vettem vezetékes telefon készüléket - az előző szegény, már hozzám is másodkézből került... :) - és a rémesebbnél-rémesebb, beállítható csengőhangok között van karácsonyi is rajta!!! :) )

Annyira szeretem az ilyen egyszerű, csodás ötleteket!


Ez pedig annyiranagyonnagyon tetszik! :)

Pontosan ilyen kárpitokat, függönyöket szeretnék itthonra... :)

Ugye, milyen sok szépség?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése