Pinterest

Pinterest

2012. ápr. 15.

Tyű, mit találtam!!!!!

Az úgy történt, hogy miután megint egy jó kis fullos hét van mögöttünk, délután nem sok mindent csináltunk (a délután 3 körül kezdődött, amikorra mindenki elment, mindent elrendeztünk), csak pihiztünk, ami nagyon, de nagyon jól esett, viszont így estére már megint elöntött az érzés, hogy tétlenkedek, valamit tenni, csinálni kellene, de valahogy nincs most erőm, hogy bármi hasznosba fogjak... így elkezdtem keresgélni ötleteket, mikkel díszíthetnénk így tavasszal a mi kis otthonunkat. Nagyon szeretem a papírt. Mindig is nagyon szerettem vele dolgozni. Ezért most is papírdíszeket keresgéltem. Találtam is kedves ötleteket, amikből mutatok is párat.

Például ez a csipesz. Hasonlóakat készítettünk annak idején gyerekekkel mi is, csak azok állatkások voltak. De ezek olyan kis szépek, mondjuk ajándékkísérőnek, vagy azoknak, akik szeretik a képeslapokat megőrizni, és kiakasztani egy szép zsinegre.


Vagy például ezek a díszek (mostmár mondjuk tojásmotívumok nélkül). Annyira szép lehet mondjuk egy ajtófélfán - nálunk 60 centis vályog falak vannak, ilyen vastag ajtófélfákkal, így oda nagyon el tudok ehhez hasonló díszeket képzelni:



De a csúcsok csúcsa, azok közül, amiket találtam, ez a blog volt:
http://pixie-ms.blogspot.com/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00%2B02:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00%2B02:00&max-results=48

Én is próbálkoztam már a quillingezéssel, de azt hiszem, az tipikusan az a technika, amihez rengeteg gyakorlás, idő szükséges, hogy igazi sikereket érjen el az ember benne. Így, bár nem örökre, de felhagytam vele - bekerült a "majd, ha lesz időm" ládába. :)
De ezek a műalkotások - mert ezek igazán azok - teljesen lenyűgöztek.
Mutatok párat:












Szerintem meseszépek. :) Jól esett elidőzni a papírvirágok között.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése