Pinterest

Pinterest

2012. máj. 24.

Meggyógyultunk! :)

Az, hogy versenyt futottunk az idővel, az a mai akciónkra enyhe kifejezés... :) Történt ugyanis, hogy ma megérkezett Debrecenbe a laptopom (az üzletben notebook-nak mondták, de én a mai napig nem tudom, mi a különbség ezek között... ), és persze nagyon szerettem volna, ha minél hamarabb visszajut hozzám... és éppen jöttünk is Debrecenbe, mert holnap újra vérvételre megyek, csakhogy az én drága Férjem Pozsonyban konferenciázott, és délután 3 után indult haza... az üzlet Debrecenben este 8ig volt nyitva... Én Szentimrén már startra készen vártam, hogy bepattanhassak a kocsiba, és repülhessünk Debrecenbe. Az utat nem részletezem... Legyen elég annyi, hogy igyekeztünk nagyon szabályosan, élve megérkezni 8ra Debrecenbe... :) Az őrangyalaink vigyáztak ránk :) 19:57-kor kisétáltam a vevőszolgálatról, laptoppal a kezemben... :) Agyátültetésen, szívkarbantartáson esett át, és most jobb, mint új korában. És most már újra irkálhatok, böngészgethetek, és az elmúlt három hét alatt beismertem magamnak, és most Nektek is töredelmesen bevallom: internet-függő vagyok... :( :)
Viszont az elmúlt napokban csodaszép képeket sikerült készítenem!! :) Hamarosan pakolászok is majd fel. Csak persze most pünkösdi hétvége jön, keresztelőkkel, konfirmációkkal, stb., nem tudom, mennyire lesz időm... De meglátjuk.
Jó éjt mindenkinek! Én még egy darabig bogarászom a gépet. :)

2 megjegyzés:

  1. Hiányoztál a mindennapjaimból! Veled örülök, hogy ismét "írásra-kész" a laptopod.(kíváncsian várom a fotókat).
    Áldott Pünkösdi ünnepeket kívánok!szeretettel üdv. Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, ez nagyon jól esett, köszönöm szépen! :) Én is áldott Ünnepet kívánok, szeretettel! :)

      Törlés