Pinterest

Pinterest

2012. máj. 10.

Gyógyulásra várva...

No, nem kell megijedni, semmi bajunk nincs. Csupán a gépem van lassan egy hete szervizben... amit nagyon nehezen viselek. Nagyon hiányzik. Azok a kis mindennapi rutinok, hogy a reggeli csendességben körbenézek a világban, megszentelt tér, facebook, napi remény, stb... a gyakran nézegetett blogokról nem is szólva. A telefonomon persze részben tudom ezt pótolni, de az nem olyan... Szóval, most várom, hogy az alig egy éves gépemről kiderüljön, hogy miért ment tönkre a vinyója (jelzem, egy igen jó gépről van szó, úgyhogy az, hogy bosszús voltam, mikor elromlott, enyhe kifejezés...), és hogy nehogy kitalálják, hogy én tettem tönkre, és szépen megjavítsák, és szépen visszakapjam... És akkor újra fogok tudni itt is rendesen irkálni - mert ez is hiányzik... Most Tesókám gépéről pötyögök, de erre is igaz, hogy mindenütt jó, de... :)
Isten áldjon mindannyiunkat!

2 megjegyzés:

  1. Ha az építőipar úgy építene, ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, már szerettem volna erre reagálni, csak nem sikerült... nade most! :) Szóval, ez jó! :) És elkészült! Agyátültetésen és szívfrissítésen esett át az én kis Pinkym... de meggyógyult! :)

      Törlés