Pinterest

Pinterest

2017. okt. 17.

Közeledik az Advent!

Jó-jó... tudom, hogy még kicsit odébb van... De ha esetleg olyasmin gondolkodik valaki, mint én is, hogy saját kézzel készített adventi kalendáriummal kedveskedik valakinek, akkor nem árt időben nekiveselkedni, hogy biztos, hogy időben elkészüljön minden!
Én egy ideje nézegetem a Pinteresten az ötleteket, ráadásul tegnap kaptam meg a Praktika újságomat is, amiben szintén vannak szuper ötletek adventi kalendáriumokhoz!
Úgyhogy nincs mese, Veletek is megosztok pár ötletet, hátha Ti is kedvet kaptok a szereteteteket így is kifejezni valakinek ;)
Ha elkészítitek valamelyiket, kérlek, meséljétek el nekem a tapasztalatokat!
Jó munkát Nektek! :)























Itt pedig még két kivágós, ha cukiságokat ragasztanátok mondjuk borítékokra:



Forrás: Pinterest

2 megjegyzés:

  1. de jók!!!!
    becsapós ez a mostani nyár, mert akárhogy is van:október közepén járunk és utána november és december.:) Sitty-sutty..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon durván hamar el fog röppenni! Nem lehet elég korán elkezdeni a készülődést! ;) :)

      Törlés