Pinterest

Pinterest

2012. márc. 11.

Tojásolás

Ma, az Istentiszteleten már pedzegettük a húsvéti eseményeket. De előtte, kora reggel, mikor én már fent voltam, főztem a vasárnapi husilevest, készülődtem lélekben a szolgálatokra, és közben hallgattam a csendes házban, az egyik szobából is, másik szobából is kiszűrődő szuszogást, a fiúk durmolását, már elméláztam azon, hogy mivel kedveskedjek majd az ünnepen az én eleven és zizegős kis bandámnak. :)

Fessek-e tojást? Nem szoktam... A klasszikus módon, tojásfestékkel, tavaly festettem először - nyugodtan meg lehet botránkozni rajtam... :) Valahogy ez eddig kimaradt nekem. Megérkezett már a Praktika, amiben nagyon sok tojásdekoráció van, de azért nézelődtem még a neten is, hátha találok valami szuperkönnyű-szupermutatósat. :) S bár ilyeneket nem, azért érdekeseket sikerült fellelnem. Mutatok pár képet.


Gyerekeknek: 


Türelmeseknek: 


Unatkozóknak: 


Ez pedig nagyon tetszik:


de csak a képet találtam, leírást nem, ha véletlenül valaki ismerné az elkészítési módját, kérem, írja le kommentben, köszönöm :)

Aztán itt van még ez a blogbejegyzés is: http://www.annathered.com/2010/09/29/how-to-make-a-heart-shaped-egg/ Nagyon ajánlom mindenkinek, aki szeretné szív alakú főtt tojással meglepni szeretteit :)

Még néhány romantikus ötlet: 


És végül egy cukiság: 


No, a tojásokról ennyit :) Közben egy szép kis dekoráció-gyűjteményt is összeválogattam, hamarosan azzal is jelentkezem! Aztán persze a receptek sem maradhatnak el... ;)

Áldott vasárnap estét, kedves Olvasó! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése