Pinterest

Pinterest

2012. márc. 23.

Tegnap este megkezdtem a húsvéti dekoráció készítését...

Az eredmény az lett, hogy körülöttem, másfél méteres körben minden ragasztós volt... :)

Vettem szép nagy, strucc tojás méretű hungarocell tojásokat, azzal a feltett szándékkal, hogy szépen körbetekerem őket színes madzaggal, és felaggatom a bejárat fölé, és "deszép" lesz... Még csak a prototípus készült el, de picit elbizonytalanodtam... Lesz-e türelmem, időm arra, hogy mindet körbetekergessem? Mert ez ugye az üvegek körbetekerésénél kicsit macerásabb. Mindenesetre, az elsőt megmutatom, lehet szurkolni, hogy a többi is elkészüljön :)








A képen is jól látható, hogy én is csupa ragasztó voltam :) Terveim szerint ilyen szép kis "Miss Marple-ös" pasztell színekkel dolgozom végig, különböző módon csíkozva, és harmonizáló rózsaszín szaténszalagocskával fogom felkötni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése