Pinterest

Pinterest

2012. márc. 7.

Egy kis finomság

Ma egy kis receptajánlóval kedveskedek, így a böjt jegyében :)

Annyira megtetszett ennek a receptnek az egyszerűsége, hogy muszáj volt kipróbálnom. A sütőpor tasakján olvastam.

Mandulakenyér

Hozzávalók: 150 g Rama, 150 g cukor, 150 g őrölt mandula, 200 g liszt, 4 tojás, pár csepp mandula aroma, 2 csapott teáskanál sütőpor.
Összedolgozod a margarint, a cukrot és a 4 tojás sárgáját, majd hozzáadod a lisztet, a sütőport, majd az őrölt mandulát és az aromát, majd kemény habbá vered a 4 fehérjét, és a masszádhoz kevered, ezzel lazítva azt.
Eredetileg a recept ír még kb. 50 szem egész mandulát is, hogy azzal díszíts, ám nekem az nem volt itthon, csak szeletkékre vágott, így én abból is kevertem valamennyit a tésztához, úgy tettem bele a kipapírozott formába. A sütőt alacsony hőfokra kell állítani, mert lassan sül át a tészta belseje, mivel jó sűrű. Ezért kb. egy órát sült. De megérte.





Hmm, nagyon fincsi illatok töltötték be kicsinyke otthonunkat. :) Tökéletes reggeli, vagy uzsonna kellék.
Próbáljátok ki! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése