Pinterest

Pinterest

2017. szept. 6.

A szívünk ajtaja

Hiányzik a ládám... szeretnék tenni bele ezt-azt. Hogy visszaszokjak - ha sikerül -, beleteszek most egy kis áhítatot, amit nemrég más felületre írtam.

"Ímé az ajtó előtt állok és zörgetek; ha valaki meghallja az én szómat és megnyitja az ajtót, bemegyek ahhoz és vele vacsorálok, és ő én velem." (Jelenések 3,20)

Ez az ige motoszkál a szívemben egy ideje... Az elmúlt hétvégén -Isten kegyelméből - Cursillo-n voltam szolgálni, ami egy hitmélyítő hétvége. Csodálatos volt látni azt, ahogyan Jézus zörgetett halkan, szelíden a szívek ajtaján, és csendesen várta, hogy megnyílnak talán... És türelmes szeretete, mely körülvette a résztvevőket és szolgálókat egyaránt, leoldotta a lakatokat, a megkövesedett páncélokat, s valóban megnyíltak az ajtók.
Azóta ez az ige ott kalapál a szívemben. Szerettem volna készíteni egy igés kártyát, és elkezdtem keresgélni valami szép ajtós képet. Szebbnél szebb ajtókat találtam, színeseket, virággal körülrakottakat, cirádás mintásakat, fából, vasból készülteket... Aztán egyszer csak ott volt ez a mellékelt képen látható ajtó. Kopott, a festék lepattogzott, becsukni sem lehet rendesen, mert el van vetemedve, pótlások is vannak benne. Pont olyan, mint amilyen sokszor a mi szívünk ajtaja. Nem? Olyan sokszor van így megtépázva a szívünk... Amikor a legutolsó, ami eszünkbe jutna, hogy Jézus szeretne ezen az ajtón belépni, merthát Neki sokkal szebb, jobb jár! Vagyis, mi ezt gondoljuk. Pedig Jézus pontosan, azért jött, hogy még akkor is, mikor mi magunkat annyira kicsinek, semminek, bűnösnek, elesettnek, megviseltnek, elhagyottnak, leharcoltnak érezzük, belépjen az életünkbe, s azt az Ő drága szeretetével gyökeresen megváltoztassa. Hogy felrázzon, felüdítsen, megtisztítson, kicseréljen, átformáljon, MEGVÁLTSON! Ne szégyelljük hát, ha ütött-kopott a szívünk ajtaja... Jézus ott áll előtte, halkan zörget, csendben vár, hogy engedd be. Be szeretne menni, Veled szeretne vacsorázni. Vacsorázzunk Vele, legyünk Vele és a Testvérekkel közösségben, hogy a szívünk megújuljon, s tiszta, isteni szeretettel tudjon megtelni, amiből bőven tudunk osztogatni másoknak is! Hagyjuk Jézusnak, hogy kivirágoztathassa a szívünket!
Ámen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése