Pinterest

Pinterest

2012. szept. 4.

Az áldott pihenés


Szabadságon vagyunk. Szomorú, de bizony úgy van, hogy ha az ember szeretne kikapcsolódni, úgy igazán, akkor el kell mennie otthonról, mert csak úgy tud nemet mondani a munkára. Ami pedig néha igenis kell. Mi most Hajdúszoboszlót választottuk, azon belül is egy csodálatos helyet - köszönhetően a féláras kuponnak, amit még nyár elején sikerült begyűjtenem :) Elő is jegyeztettem magam mára egy anticellulitiszes kezelésre, aminek egy része elég félelmetesen hangzik, de az a 8 kiló, amit az elmúlt hetekben sikerült leadnom, erőt ad mindenhez :) Na jó, ez enyhe túlzás, de kétség kívül nagyobb lelkesedéssel vetem bele magam az ilyen szépítészeti dolgokba. Jó tudni, hogy mi volt az oka ennek a nagymértékű kigömbölyödésnek, és jó tudni, hogy ellenszere is van. És persze jó rásegíteni is egy kicsit. Így ma reggel levonultam a fitness gépekhez, és elindultam a hegyre. No, nem kell félteni, nem vittem túlzásba, inkább csak egy kisebb dombocska volt, de olyan kellemesen kiizzasztottam magam. Jó érzés az is, hogy könnyebben mozgok, könnyebben rá tudom venni magam az ilyesmire is.
Hmm. Csend van, nyugalom. Olvasok, irkálok, imádkozom, pancsolok, és mindezt úgy teszem, hogy tudom: kell ez a pihenés, mert egy igazán mozgalmas és tartalmas nyár után, kezdődik egy újabb szolgálattal teli év.
És mielőtt még bárki megbotránkozna: természetesen a hittanos jelentkezési lapokat tegnap kiosztottuk, ám az első héten még úgysem tudok órát tartani, mert most tisztázódik, hogy hova férnek majd be a hittan órák. :)

3 megjegyzés:

  1. ...mert megérdemlitek! :) Jó a kép is amit mellékeltél, remélem ilyen "bájos" arcod volt mikor azt az ominózus kezelést kaptad. Gondolat átvitellel küldj belőle nekem is. :) könyvtáros voltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb. pont ilyen képet vágtam :)) Tiszta kék-zöld pöttyös lett a combom, ahol köpölyöztek... Biztos, hogy ezt akarod Te is? :)) De olyan puha lett a bőröm, hogy még! :) Puszi!

      Törlés
  2. ...mert megérdemlitek! :) Jó a kép is amit mellékeltél, remélem ilyen "bájos" arcod volt mikor azt az ominózus kezelést kaptad. Gondolat átvitellel küldj belőle nekem is. :) könyvtáros voltam :)

    VálaszTörlés