Pinterest

Pinterest

2016. jan. 1.

Annyira, de annyira...

... jól esett, hogy tegnap egy blogolvasó írt a legutóbbi (több, mint fél évvel ezelőtti) bejegyzésemhez egy kedves újévi jókívánságot, hogy azt el sem tudom mondani. Pedig olyan nagyon hűtlen voltam a bloghoz, hozzátok... Pedig közben kaptam több jelzést, hogy várják/várjátok, hogy valamit tegyek a ládikámba. De nem ment. Sok minden volt pedig bennem, amit akár le is írhattam volna, és sok olyan dolog történt körülöttem, amihez szívesen írtam volna egy kis véleményt... De valami miatt a csendet választottam.
De talán másképp lesz idén.
Nem szeretnék fogadkozni, nem az én világom az újévi fogadalom.
Meglátjuk. :)
Mindenesetre, annyira köszönöm, hogy nem mondtatok le rólam és a ládikámról! :) :*
Isten áldja meg mindazokat, akik olvasgatnak itt! Legyen boldog, békés új évetek! <3 p="">

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése