Pinterest

Pinterest

2013. júl. 10.

"A konyha az otthon szíve"

Ezt valahol olvastam. Tegnap pedig visszatértem a konyhába! :) Persze, apróságokat készítgettem eddig is - egy levest, egy bundás kenyeret, ilyesmiket, de rendes fogásokat nem - köszönhető ez Anyának, aki folyamatosan ellátott minket mindenféle földi jókkal :)  Ám most már eltelt az a bizonyos hat hét, amikor az anyukának kímélnie kell magát, így belevetettem magam a hétköznapokba. (Bizony, Abigél már hat hetes! Hihetetlen!! Végre megtaláltuk a fényképezőgépünk töltőjét, így már majd normális képeket is fogok tudni készíteni róla, nem csak homályos, telefonos fotókat, és fogok majd ide is tenni belőlük hamarosan.)

Tegnapi menü: rozmaringos zöldségágyon (krumpli, cukkini, hagyma) sült fokhagymás-baconös sertéslapocka + cukkinis süti :)

A süti receptjét nemrég kaptam, és gondoltam, mivel vendégeink voltak tegnap, kipróbálom rajtuk :) Ízlett mindenkinek, úgyhogy ajánlom szeretettel!

Hozzávalók:
40 dkg reszelt cukkini
30 dkg cukor
35 dkg rétes liszt
3 tojás
1 kk szódabikarbóna
fél cs. sütőpor
1 cs. vaníliás cukor
10 dkg darált dió
fahéj
2 dl olaj

A tojást a cukorral kikavarod, aztán szépen hozzáadsz mindent, beteszed a sütőbe, és szépen megsül. :) A recept szerint lehet még adni hozzá reszelt almát, mazsolát... szerintem egy kis darabos dió, vagy mogyoró sem rontaná el. Lehet tuningolni :) Plusz félbe lehet vágni, meg lehet kenni lekvárral - én ezt tettem, bodzás narancslekvárral kentem meg. Ki, hogy szereti az ilyen egyszerű, de nagyszerű sütiket. Fincsi!

1 megjegyzés: