Pinterest

Pinterest

2013. máj. 5.

Kaptam egy díjat! :)

Nem is emlékszem, mikor kaptam utoljára bármilyen díjat... Így most annyira jól esett, hogy annak ellenére, hogy az én kis ládikómat az utóbbi időben úgy elhanyagoltam, egy kedves-drága lélek mégis úgy gondolta, hogy érdemes arra, hogy kapjon egy díjat. Nem is akár milyet, hanem ezt, nézzétek:




Hát nem kedves? :) Júliától kaptam, aki nagyon aktív blogoló lévén méltán megérdemli ezt a díjat. Én pedig hálás vagyok, hogy engem is érdemesnek talált. :)

Küldöm tovább:
Csillagosnak, aki minden túlzás nélkül példakép (lelkész, anya, gondolkodó, fotós, stb... :) ), Cilkónak (neki bátorításként, hogy várjuk az újabb bejegyzéseket ;) ), Katának, akinek várjuk a visszatérését :) és Renátának, aki gyönyörű táskáival szemet-lelket gyönyörködtet. 
Hogy Júliát idézzem: "Egyszerűen mind jók , a legjobbak vagytok!" :)

4 megjegyzés:

  1. Te jó ég, én, mint példakép???? Találkoznunk kellene már élőben, hidd el, változna ez a meglátás :))) Köszönöm...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit mondtam, megmondtam! Punktum!! :)) Nagyon szívesen :)

      Törlés
  2. A legközelebbi már babás bejegyzés lesz? :-)
    Jól sejtem, hogy mindenórásak vagytok?
    Sok erőt a szüléshez!
    - egy ismeretlen ismerős :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ide meg jól elfelejtettem válaszolni... De azért, igen, mert mindenórásak voltunk. Bár Abigél a kiírás szerinti utolsó pillanatig bent maradt. :)

      Törlés