Pinterest

Pinterest

2012. dec. 24.

Áldott, békés karácsonyt!

Drága, hűséges olvasóim!
Nagyon békés, meghitt, Istennel és embertársainkkal is örömteli találkozásokkal teli, igazi ünnepet, boldog karácsonyt kívánok kedves Mindannyiótoknak, Szeretteitekkel együtt!

Szerény ajándék képpen, fogadjátok szeretettel ezt a kis verset, amit most találtam, amit eddig nem ismertem, ami a szívemet jellemzi, és ami sokunk óhaját fogalmazza meg, ebben a néhány sorban:

Árvai Emil:
MOST CSENDRE VÁGYOM
Most csendre vágyom - de magamban is,
hol gondolatoknak már zaja nincs.
Kérdéseimet is csendre intem;
halk, szelíd hangot keresek éppen.
A találkozás csendjére vágyom:
a Mindenható, hogy rám találjon.

Isten áldjon mindannyiunkat!


2 megjegyzés:

  1. Én nagystílűen elfogadtam jókívánságaidat:), és többnyire úgy is volt. Ugye ott is, ahonnan jöttek a jókívánságok?
    lelkészcsaládok karácsonyáról regényeket lehetne írni:), nekünk is még időbe telik, míg rászánjuk magunkat, hogy elszámoljunk az ünneppel, és valamit rögzítsünk is belőle.
    Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egészségedre! :) Igen, itt is rendben zajlott minden, leszámítva az apró döccenőket, mint pl. slusszkulcs elveszítése, stb... :) Hála Istennek, szép ünnepet tudhatunk magunk mögött, áldott szolgálatokkal. Majd "extra" áldásként megtudtuk csütörtökön, hogy a kis magzat a szívem alatt kislány lesz :) Ő volt a hab a tortán :)
      Nyugodalmat kívánok Nektek az év utolsó napjaira!

      Törlés