Pinterest

Pinterest

2016. márc. 24.

Tojásdíszítés kreatívan

Ahogy ígértem, megmutatok néhány csodálatos tojást, hogy inspirálódjunk picit, és hogy lássuk meg: ki lehet szakadni a klasszikus tablettás tojásfestés hagyományából (sajnos idén nekem csak arra fog idő jutni, valahogy nagyon hamar jött ez a húsvét).













Mit szóltok ezekhez a szépikékhez? Szerintem egytől-egyig gyönyörű! :) A Pinterest-ről gyűjtögettem őket. Persze azt nem tudom, hogy a csuparózsás tojásokhoz mit szólnak a locsolkodók - azt hiszem, ezek elkészítése inkább a mi női lelkünket pihentetik. :)
Sok sikert kívánok Nektek a szebbnél-szebb tojások elkészítéséhez, megfestéséhez!

4 megjegyzés:

  1. Sok-sok szépség. Kedvencem a kis madzaggal rákötött levélkés-virágos. Meg a többi mind :)
    Idén nálunk a hagymahéjas lesz a főszereplő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, nekem is az a kedvencem ☺️💕
      Hagymahéjasról jut edzembe: azt láttad, hogy milyen szép kékes színűt lehet festeni hasonló eljárással, csak nem hagxmahéjat téve a vízbe, hanem lila káposztát? Nemrég láttam egy videóban. Érdemes kipróbálni! ☺️

      Törlés
  2. Épp ma említettem, hogy kolléganőm mesélte a napokban, látta a videót. Nem került most sor rá,de mert a 270 nem bizonyult elégnek, így Anna-mama koprodukcióban last minute most készül az utolsó néhány, hogy az 55 bokrétára reggel odaadhassák a lányok a fizetséget :)
    Áldott másod-harmadnapját!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, nem semmi :) Ügyesek vagytok! Én összesen 8 tojást alkottam a lánykámmal :D
      Áldott ünneplést Nektek is!

      Törlés